Beslist.nl: prijzenoorlog tussen vergelijkingssites
Beslist.nl heeft aangekondigd nog deze maand de tarieven voor webwinkels met eenderde te verlagen. De site is tweede achter marktleider Kieskeurig.nl. Beslist.nl verlaagt het instaptarief voor de cost per click van 15 cent naar 10 cent.
Volgens directeur Kees Verpalen een reactie op signalen uit de markt. ´De marges van veel webwinkels zijn zwaar onder druk komen te staan als gevolg van de prijsverhogingen in de cost per click die de afgelopen tijd door onze concurrent zijn doorgevoerd´, aldus Verpalen. Hij doelt daarmee op de prijswijziging die Kieskeurig.nl in juni van dit jaar doorvoerde. ´Het zijn vooral de kleinere webwinkels die hiervan de dupe zijn. Die hebben vaak niet de kennis en financiële middelen om de conversie verder te optimaliseren. Voor veel hen van loont het daardoor niet langer om in deze prijsvergelijker te worden opgenomen.´
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaOok zet Beslist.nl een nieuw tariefsysteem in voor het advertentieblok, waarbij de hoogste bieder voortaan nog maar 1 eurocent meer betaalt dan het één na hoogste bod. Met deze veranderingen hoopt de site nog meer webwinkels aan zich te binden, waardoor het aanbod verder kan worden uitgebreid.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid