Overslaan en naar de inhoud gaan

Beslist.nl: prijzenoorlog tussen vergelijkingssites

Prijsvergelijker Beslist.nl denkt het startschot te hebben gegeven voor een prijzenoorlog tussen vergelijkingssites.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft aangekondigd nog deze maand de tarieven voor webwinkels met eenderde te verlagen. De site is tweede achter marktleider . Beslist.nl verlaagt het instaptarief voor de cost per click van 15 cent naar 10 cent.

related partner content for mobile comes here

Volgens directeur Kees Verpalen een reactie op signalen uit de markt. ´De marges van veel webwinkels zijn zwaar onder druk komen te staan als gevolg van de prijsverhogingen in de cost per click die de afgelopen tijd door onze concurrent zijn doorgevoerd´, aldus Verpalen. Hij doelt daarmee op de prijswijziging die Kieskeurig.nl in juni van dit jaar doorvoerde. ´Het zijn vooral de kleinere webwinkels die hiervan de dupe zijn. Die hebben vaak niet de kennis en financiële middelen om de conversie verder te optimaliseren. Voor veel hen van loont het daardoor niet langer om in deze prijsvergelijker te worden opgenomen.´

Ook zet Beslist.nl een nieuw tariefsysteem in voor het advertentieblok, waarbij de hoogste bieder voortaan nog maar 1 eurocent meer betaalt dan het één na hoogste bod. Met deze veranderingen hoopt de site nog meer webwinkels aan zich te binden, waardoor het aanbod verder kan worden uitgebreid.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in