Overslaan en naar de inhoud gaan

België: 2,1 procent minder bestedingen

Na een daling van de mediabestedingen met 4,4 procent in 2001 meldt de UMA (United Media Agencies) in België opnieuw een daling van 2,1…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De UMA (United Media Agencies) komt met omzetcijfers van zijn leden (mediabureaus) op vergelijkbare basis. Het gaat om de omzet na aftrek van alle kortingen, maar vóór aftrek van de bureaucommissie. In de mediabureauranking zijn volgens het vakblad PUB weinig wijzigingen. Initiative Media en Carat voeren samen de lijst aan, op korte afstand gevolgd door Space dat de grootste nominale stijging optekent. Universal Media is vierde, OMD vijfde. De grootste relatieve stijging is voor Schreiner & Van Bokkel met 24 procent.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in