België: 2,1 procent minder bestedingen
Na een daling van de mediabestedingen met 4,4 procent in 2001 meldt de UMA (United Media Agencies) in België opnieuw een daling van 2,1…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De UMA (United Media Agencies) komt met omzetcijfers van zijn leden (mediabureaus) op vergelijkbare basis. Het gaat om de omzet na aftrek van alle kortingen, maar vóór aftrek van de bureaucommissie. In de mediabureauranking zijn volgens het vakblad PUB weinig wijzigingen. Initiative Media en Carat voeren samen de lijst aan, op korte afstand gevolgd door Space dat de grootste nominale stijging optekent. Universal Media is vierde, OMD vijfde. De grootste relatieve stijging is voor Schreiner & Van Bokkel met 24 procent.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente Delft
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid