Nieuwe campagne Proefdiervrij
De verkiezingen staan voor de deur. En het
wordt de hoogste tijd dat het nieuwe kabinet iets gaat doen voor de
proefdieren. Dat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Deze campagne bestaat uit radio- en
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
tv-commercials (Roorda Boudestein Verbeek, Amsterdam), een mailactie op de
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSwebsite van Proefdiervrij (OrangeHill, Amsterdam) waaraan verontruste
burgers kunnen meedoen en een symbolische actie op de Dam (Van Hulzen,
Voorschoten). Proefdiervrij eist van het nieuwe kabinet meer geld voor de
ontwikkeling van alternatieven voor dierproeven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid