Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediarepublic en Vodafone met MMS-soap

Het nieuwe 'crossmediabedrijf' Mediarepublic, dat gisteren officieel van start ging, gaat een MMS-soap produceren die waarschijnlijk in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mediarepublic is opgericht door ex-Lost Boys medewerkers, onder wie Bas Verhart en Michiel Mol. Ruud Hendriks en Arthur Valkieser zitten in de raad van advies. Volgens oprichter Bas Verhart wil Mediarepublic innovatieve mediaconcepten ontwikkelen waarmee adverteerders in direct contact met hun klanten kunnen komen, om zo de verkoop te stimuleren. Om dat te bereiken gaat het bedrijf veel gebruik maken van entertainment in combinatie met internet en SMS/MMS, zegt hij tegen Emerce. Met de MMS-soap krijgen ontvangers een of meerdere keren per dag een multimediaal berichtje (foto met ingesproken tekst) van een bekende soapster. Al deze MMS’jes achter elkaar vormen een soapverhaal. Om dat verhaal in goede banen te leiden is succesregisseur Johan Nijenhuis (Costa/Volle Maan) ingehuurd.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in