Overslaan en naar de inhoud gaan

BBH beste Amerikaanse bureau

Het Amerikaanse blad Adweek heeft de Newyorkse vestiging van het Britse bureau Bartle Bogle Hegarty gekozen tot bureau van het jaar 2002 in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Adweek roemde de creatieve inspanningen van het bureau en de enorme omzetstijging in het afgelopen jaar (plus 134 pct tot bijna 295 miljoen dollar), evenals het new business-ratio van BBH. Het bureau, dat in 1998 in Manhattan werd geopend, won zes van de tien pitches in de afgelopen periode. Wat tot de behandeling leidde van klanten als onder meer Unilever’s Axe, Levi’s en ING Direct.

related partner content for mobile comes here

Nigle Bogle van het Britse moederbureau waarin Leo Burnett een belangrijk aandeel heeft, zegt: ‘We willen een internationaal bureau zijn, maar wel op onze manier, en je kunt niet overleven zonder een backbone van internationale klanten.’ BBH heeft ook vestigingen in Singapore, Tokyo en Sao Paulo in Brazilië.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in