
Dat heeft de directie afgelopen vrijdagmiddag aan het personeel meegedeeld. De organisatie (254 werknemers) krimpt door de voorgenomen ontslaggolf met twintig procent, schrijft de Barneveldse Krant, zelf onderdeel van BDU.
De financiële positie van de krant is goed en ook zijn de oplagecijfers stabiel. De reorganisatie valt samen met een nieuwe manier van werken: krant en tijdschriften heten vanaf nu ‘merken’ en BDU wil meer gaan werken met ‘content-regisseurs’ en ‘contentverwerkers’ om nieuwsstromen te leiden. De kranten zouden dan verder met freelancers gaan werken, die soms uit oude ‘vaste’ werknemers zou moeten gaan bestaan.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBBron: Villamedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee