Overslaan en naar de inhoud gaan

Amstel wint Sponsor Ring Grand Prix

Amstel is de winnaar van de Sponsor Ring Grand Prix, de Nederlandse vakprijs voor sponsoring. Deze werd op 8 november uitgereikt. De jury…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook de Rabobank sleepte een prijs in de wacht, namelijk de Sponsor Ring in de categorie sport. In deze categorie waren zeven bedrijven genomineerd. De Rabobank kreeg de prijs voor hun sponsoring van het wielrennen. In de categorie cultuur en Entertainment won Grolsch: voor haar totale filmsponsoring. Overige winnaars waren: in de categorie media won Amstel, voor het programma Vrienden van Amstel live!, McDonald’s won de prijs in de categorie maatschappij, voor het Ronald McDonald Kinderfonds en de cultuur Sponsor Ring ging naar het informaticabedrijf IQUIP.

related partner content for mobile comes here

Alle winnaars kregen een sculptuur van de kunstenaar Piet Jan Blauw. De Sponsor Ring is een initiatief van de Vereniging van communicatieadviesbureaus, het Centrum voor marketingcommunicatie (GVR) en het blad Sponsor Magazine. (9-11-2000)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in