Overslaan en naar de inhoud gaan

UPC maakt misleidende reclame

Priority Telecom, een dochter van UPC, heeft eind juli in een folder misleidende reclame gemaakt voor bellen via de kabel. In de folder die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Reclame Code Commissie vindt deze boodschap onvolledig en misleidend omdat niet vermeld is dat het prijsverschil van 20 procent gebaseerd is op een vergelijking met het Bel-Basis-Tarief van KPN. Maar het verschil tussen de tarieven van UPC en die van een aantal Carrier Select-bedrijven is kleiner dan 20 procent. Ook de zin ‘En als bellen via de kabel niet bevalt? Dan kunt u makkelijk weer terug naar uw oude telefoonabonnement’ is misleidend, vindt de RCC. Er wordt niet gewezen op de eventuele kosten bij terugkeer naar het oude abonnement.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in