UPC maakt misleidende reclame
Priority Telecom, een dochter van UPC, heeft eind juli in een folder misleidende reclame gemaakt voor bellen via de kabel. In de folder die…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Reclame Code Commissie vindt deze boodschap onvolledig en misleidend omdat niet vermeld is dat het prijsverschil van 20 procent gebaseerd is op een vergelijking met het Bel-Basis-Tarief van KPN. Maar het verschil tussen de tarieven van UPC en die van een aantal Carrier Select-bedrijven is kleiner dan 20 procent. Ook de zin ‘En als bellen via de kabel niet bevalt? Dan kunt u makkelijk weer terug naar uw oude telefoonabonnement’ is misleidend, vindt de RCC. Er wordt niet gewezen op de eventuele kosten bij terugkeer naar het oude abonnement.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid