Overslaan en naar de inhoud gaan

AkzoNobel kiest voor The online company

De samenwerking richt zich op de labels Flexa, Sikkens, CetaBever, Alabastine en Trimetal.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het gaat om een 'structurele samenwerking'. The online company gaat het digitale team van AkzoNobel zowel strategisch als operationeel ondersteunen. Werkzaamheden betreffen onder andere online media strategie, traffic besturing, funnel management, media inkoop en creatie.

related partner content for mobile comes here

Nicole Rijlaarsdam, Digital Media Manager: ‘The online company heeft in 2016 bij Flexa laten zien een sterke, betrouwbare partner te zijn die ons gaat helpen onze toekomstige ambities waar te maken. Vandaar onze keuze The online company in te gaan zetten om al onze merken naar een hoger digitaal niveau te brengen.'

Pedram Shadbash, Managing Account Director van The online company: 'Door onze intensieve manier van samenwerken, gekoppeld aan onze digitale kennis van alle media realiseren we een partnership waarin we directe kennis inbrengen en op executieniveau kunnen versnellen bij alle merken van AkzoNobel.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in