AkzoNobel kiest voor The online company
Het gaat om een 'structurele samenwerking'. The online company gaat het digitale team van AkzoNobel zowel strategisch als operationeel ondersteunen. Werkzaamheden betreffen onder andere online media strategie, traffic besturing, funnel management, media inkoop en creatie.
Nicole Rijlaarsdam, Digital Media Manager: ‘The online company heeft in 2016 bij Flexa laten zien een sterke, betrouwbare partner te zijn die ons gaat helpen onze toekomstige ambities waar te maken. Vandaar onze keuze The online company in te gaan zetten om al onze merken naar een hoger digitaal niveau te brengen.'
Vacatures
Product Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagSenior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtPedram Shadbash, Managing Account Director van The online company: 'Door onze intensieve manier van samenwerken, gekoppeld aan onze digitale kennis van alle media realiseren we een partnership waarin we directe kennis inbrengen en op executieniveau kunnen versnellen bij alle merken van AkzoNobel.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid