'AH verandert door opkomst webwinkels'
De inrichting van een Albert Heijn zal de komende jaren veranderen. Er komen steeds meer versproducten en de minder houdbare producten…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De veranderingen hebben alles te maken met de slag die Albert Heijn wil maken met zijn webwinkels AH.nl en bol.com.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De nieuwe e-commerce topman Adriaan Thierry van Albert Heijn zegt dit in Emerce magazine. ‘Over tien jaar voeren vers, beleving en smaak de boventoon op de winkelvloer.' Thierry denkt dat klanten in de nabije toekomst hun boodschappen thuis online bestellen en ze vervolgens bij de supermarkt ophalen. 'Met name tweeverdieners met kinderen, aldus Thierry.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEerder werd al bekend dat het aantal bol.com-afhaalpunten in AH-filialen wordt uitgebreid naar een paar honderd eind dit jaar.
Bron: Emerce Magazine/Distrifood.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid