
De veranderingen hebben alles te maken met de slag die Albert Heijn wil maken met zijn webwinkels AH.nl en bol.com.
De nieuwe e-commerce topman Adriaan Thierry van Albert Heijn zegt dit in Emerce magazine. ‘Over tien jaar voeren vers, beleving en smaak de boventoon op de winkelvloer.' Thierry denkt dat klanten in de nabije toekomst hun boodschappen thuis online bestellen en ze vervolgens bij de supermarkt ophalen. 'Met name tweeverdieners met kinderen, aldus Thierry.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeEerder werd al bekend dat het aantal bol.com-afhaalpunten in AH-filialen wordt uitgebreid naar een paar honderd eind dit jaar.
Bron: Emerce Magazine/Distrifood.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee