
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 24,6% en de SBS-zenders 12,4%. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 40,4%, de zenders van RTL Nederland 28,7% en de SBS zenders 14,7%. Nederland 1 was marktleider met een marktaandeel van 28,5 procent (avond) en 24,4 (de hele dag). RTL5 had een aandeel van 15,1 (avond) en 13,6 (hele dag). SBS6 had 7,6 (avond) en 6,8 (dag).
Best bekeken programma was het Eurovisie Songfestival op zaterdag met 4.859.000 kijkers.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeIn week 20 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 195 minuten.
Bron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee