Publieke zenders op 35,6 procent in week 20
De publieke zenders behaalden in week 20 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 35,6%.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 24,6% en de SBS-zenders 12,4%. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 40,4%, de zenders van RTL Nederland 28,7% en de SBS zenders 14,7%. Nederland 1 was marktleider met een marktaandeel van 28,5 procent (avond) en 24,4 (de hele dag). RTL5 had een aandeel van 15,1 (avond) en 13,6 (hele dag). SBS6 had 7,6 (avond) en 6,8 (dag).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma was het Eurovisie Songfestival op zaterdag met 4.859.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn week 20 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 195 minuten.
Bron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid