
Sinds Kamangar ceo is bij YouTube is het videoplatform verder gegroeid - er wordt 6 miljard uren per maand gekeken naar de content - en ligt de focus op channels en 'content creators'. Verder werd TrueView geïntroduceerd, het adverteerdersformat waarbij alleen wordt betaald voor bekeken reclame. Het aantal adverteerders dat gebruikmaakt van TrueView is het afgelopen jaar verdubbeld.
Philip Thomas, ceo Cannes Lions, 'YouTube is onder Kamangars hoede uitgegroeid tot een wereldwijd fenomeen. De statistieken zeggen alles. Maar YouTube is meer dan dat. Het is een belangrijke manier voor mensen wereldwijd om hun culturen en verhalen te delen. Dat helpt ons anderen te begrijpen en met elkaar in contact te komen.'
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSOnline Advertising Consultant (NL)
VONQOnline communicatieadviseur
Nationale OmbudsmanSalar Kamangar krijgt de Media Person of the Year op woensdag 19 juni in het Palais des Festivals in Cannes, tijdens het jaarlijkse reclamefestival.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee