Overslaan en naar de inhoud gaan

Salar Kamangar (YouTube) Media Person of the Year in Cannes

YouTube ceo Salar Kamangar krijgt dit jaar de Media Person of the Year Award op het Cannes Lions International Festival.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds Kamangar ceo is bij YouTube is het videoplatform verder gegroeid - er wordt 6 miljard uren per maand gekeken naar de content - en ligt de focus op channels en 'content creators'. Verder werd TrueView geïntroduceerd, het adverteerdersformat waarbij alleen wordt betaald voor bekeken reclame. Het aantal adverteerders dat gebruikmaakt van TrueView is het afgelopen jaar verdubbeld.

related partner content for mobile comes here

Philip Thomas, ceo Cannes Lions, 'YouTube is onder Kamangars hoede uitgegroeid tot een wereldwijd fenomeen. De statistieken zeggen alles. Maar YouTube is meer dan dat. Het is een belangrijke manier voor mensen wereldwijd om hun culturen en verhalen te delen. Dat helpt ons anderen te begrijpen en met elkaar in contact te komen.'

Salar Kamangar krijgt de Media Person of the Year op woensdag 19 juni in het Palais des Festivals in Cannes, tijdens het jaarlijkse reclamefestival.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in