Overslaan en naar de inhoud gaan

Zenders aan elkaar gewaagd in week 29

De publieke omroepen behaalden in week 29 een gezamenlijk marktaandeel van 37,6 procent. De commerciële zenders deden het opgeteld iets…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

HMG scoorde 25 procent met zijn drie zenders. RTL4 15 procent, RTL5 en Yorin beide 5. De SBS-zenders deden het als volgt: SBS6 12 procent, Net5 4 en V8 5 procent.

related partner content for mobile comes here

Het best bekeken programma van week 29 is het NOS acht uur Journaal van woensdag 16 juli met 1,84 miljoen kijkers. Hart van Nederland (SBS6) op donderdag trok ruim 1,7 miljoen kijkers en de Tour de France-etappe van zondagmiddag (met zes beklimmingen) was goed voor 1,386 miljoen kijkers (Bron: SKO).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in