Overslaan en naar de inhoud gaan

Volt en Guilty People eren Douwe Bob met eigen quiz

De twee bureaus kunnen de quiztool inzetten voor productlanceringen, merkactivaties en bijvoorbeeld interne communicatieprogramma’s.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Douwe Bob maakt zich op voor de finale van het Eurovisie Songfestival aankomende zaterdag. In de aanloop naar het evenement kunnen fans zelf ook ‘douze points’ halen met de . Spelers maken daarmee kans 500 euro aan TUI reischeques winnen, voor bijvoorbeeld tripje naar Songfestival-stad Stockholm.

related partner content for mobile comes here

De quiz is een initiatief van de bureaus Volt uit Amsterdam en Guilty People uit Rotterdam. Samen haken ze in op de finale van het Eurovisie Songfestival met een pop-up quiz over Douwe Bob. De quiz-tool is een gezamenlijk product van deze twee bureaus dat tailor made kan worden ingezet voor productlanceringen, merkactivaties en bijvoorbeeld interne communicatieprogramma’s.

Fans kunnen tot woensdag 18 mei, 17u een poging wagen via . Wanneer alle twaalf vragen goed worden beantwoordt, maak je kans op de reischeques. Mensen kunnen zo vaak meespelen als ze willen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in