Overslaan en naar de inhoud gaan

The Secret Lab lanceert virtual reality tak

Creatief webbureau The Secret Lab begint een nieuwe afdeling die zich volledig gaat richten op virtual reality (VR).
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met een dedicated productieteam wil het bureau inspelen op de mogelijkheden van360-video en VR-producties. Maurice Schutte (foto) gaat als Director Video & VR de nieuwe afdeling leiding. Schutte heeft als creative producer zijn sporen verdiend in de tv-, film- en gamingwereld.

related partner content for mobile comes here

Voor het webbureau uit Amsterdam is VR naar eigen zegen een logische stap waarbij het klanten wil helpen dit additionele communicatiekanaal in te richten. De techniek brengt nieuwe mogelijkheden om merken en producten te presenteren. Het bureau zal de VR-producties stand-alone of als onderdeel van een lopende campagnes voor klanten ontwikkelen.

&;Het zal niemand ontgaan zijn dat VR niet alleen een nieuwe en veelbelovende ontwikkeling is, maar ook een techniek die volwassen begint te worden. Platforms als YouTube en Facebook ondersteunen 360-video en de eerste VR-headsets komen op de markt. En dit is nog maar het begin. Wij geloven dat we met de ervaring van Maurice en de kennis van de techniek en de markt echt het verschil kunnen maken voor onze klanten zodat zij met VR op een onderscheidende manier hun merken en concepten kunnen presenteren,&; zegt Martijn Boomsma, CEO bij The Secret Lab.

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in