Overslaan en naar de inhoud gaan

VGZ heeft nieuw logo en identiteit

Univé-VGZ-IZA-Trias (UVIT) heeft de identiteit van zijn zorgverzekeringsmerk VGZ vernieuwd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

(UVIT) heeft de identiteit van zijn zorgverzekeringsmerk VGZ vernieuwd.

related partner content for mobile comes here

Naast een nieuw logo is er ook een nieuwe slogan: ‘Voor goede zorg zorg je samen’. Op termijn zal Univé-VGZ-IZA-Trias ook haar bedrijfsnaam wijzigen in Coöperatie VGZ.

Het nieuwe logo heeft de vorm van een bloem en een opvallend lootje aan de letter G. Beide staan volgens de verzekeraar symbool voor groei en ontwikkeling.

De blaadjes van de bloem moeten de de samenwerking tussen verzekerden, zorgverleners en VGZ symboliseren.

Univé-VGZ-IZA-Trias is bezig met het verzelfstandigen van het schade- en zorgbedrijf. Zodra dit gereed is, zal de naam Univé-VGZ-IZA-Trias verdwijnen. Het gaat dan verder onder de naam Univé en het zorgbedrijf als Coöperatie VGZ.

Onder Coöperatie VGZ komen de merken VGZ, Univé Zorg, IZZ, IZA, UMC en ZEKUR te vallen. De merken Trias en SIZ verdwijnen eveneens en gaan per 1 januari 2012 op in het merk VGZ.

Het oude logo

(Bij het plaatsen van dit bericht, was nog niet aangepast met het nieuwe logo.)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in