VGZ heeft nieuw logo en identiteit


Univé-VGZ-IZA-Trias (UVIT) heeft de identiteit van zijn zorgverzekeringsmerk VGZ vernieuwd.
Naast een nieuw logo is er ook een nieuwe slogan: ‘Voor goede zorg zorg je samen’. Op termijn zal Univé-VGZ-IZA-Trias ook haar bedrijfsnaam wijzigen in Coöperatie VGZ.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet nieuwe logo heeft de vorm van een bloem en een opvallend lootje aan de letter G. Beide staan volgens de verzekeraar symbool voor groei en ontwikkeling.
De blaadjes van de bloem moeten de de samenwerking tussen verzekerden, zorgverleners en VGZ symboliseren.
Univé-VGZ-IZA-Trias is bezig met het verzelfstandigen van het schade- en zorgbedrijf. Zodra dit gereed is, zal de naam Univé-VGZ-IZA-Trias verdwijnen. Het gaat dan verder onder de naam Univé en het zorgbedrijf als Coöperatie VGZ.
Onder Coöperatie VGZ komen de merken VGZ, Univé Zorg, IZZ, IZA, UMC en ZEKUR te vallen. De merken Trias en SIZ verdwijnen eveneens en gaan per 1 januari 2012 op in het merk VGZ.
Het oude logo
(Bij het plaatsen van dit bericht, was de site nog niet aangepast met het nieuwe logo.)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid