Drie Dwaze Dagen: eerste online resultaten
Zo is de Bijenkorf App inmiddels meer dan 100.000 keer gedownload, met ruim 4.000 downloads per dag. Op de app staan nu nog de nieuwe collecties en wordt je op de hoogte gebracht van speciale evenementen.
De Bijenkorf zegt in de komende periode echter extra te investeren in de ontwikkeling van de app, misschien ook wel nodig gezien de recensies van klanten op de iTunes-site.
Zo wordt bestellen en gebruiken makkelijker gemaakt en wordt het i-Magazine (6 keer per jaar) geintegreerd. Ook is er een hoekje voor kaarthouders en wil de Bijenkorf de berichten beter segmenteren.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe tweede editie van de Dwaze Rij-game is inmiddels gespeeld door 23.068 deelnemers. In totaal hebben er ruim 350.000 battles en uitdagingen plaats gevonden. Het spel is nu afgelopen, de winnaar mag met een Bijenkorf Cadeaukaart ter waarde van €1.000,- als een van de eersten shoppen tijdens de Drie Dwaze Dagen.
De game zorgde mede voor een stijging van het aantal fans en volgers op Facebook en Twitter. De Bijenkorf telt nu ruim 36.000 volgers op Facebook en 10.250 volgers op Twitter.
Robert Bohemen, marketingdirecteur Bijenkorf: ‘Via Facebook en Twitter komen we met ludieke acties. Zo hebben we tijdens de Dagen 3x3 dwaze producten voor onze fans en lees je updates van onze zogenaamde Dwaze Reporters, die de filialen van de Bijenkorf bezoeken.’
Boekjes
De online boekjes zijn op dit moment 10 procent meer bekeken dan voorgaand jaar. In het eerste weekend werd 45 procent van de boekjes op de app bekeken. De meest geselecteerde producten voor de online boodschappenlijstjes zijn de schoudertas van Fred de la Brettonière, Björn Borg onderbroeken en geurstokjes van Rituals. Populaire merken zijn Marc O’Polo, Hilfiger Denim, Diesel, DKNY en Supertrash’, aldus Bohemen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid