Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie Dwaze Dagen: eerste online resultaten

Morgen gaan de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf weer van start, en het warenhuis deelt alvast de eerste resultaten van de online…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo is de inmiddels meer dan 100.000 keer gedownload, met ruim 4.000 downloads per dag. Op de app staan nu nog de nieuwe collecties en wordt je op de hoogte gebracht van speciale evenementen.

related partner content for mobile comes here

De Bijenkorf zegt in de komende periode echter extra te investeren in de ontwikkeling van de app, misschien ook wel nodig gezien de op de iTunes-site.
Zo wordt bestellen en gebruiken makkelijker gemaakt en wordt het i-Magazine (6 keer per jaar) geintegreerd. Ook is er een hoekje voor kaarthouders en wil de Bijenkorf de berichten beter segmenteren.

De tweede editie van is inmiddels gespeeld door 23.068 deelnemers. In totaal hebben er ruim 350.000 battles en uitdagingen plaats gevonden. Het spel is nu afgelopen, de winnaar mag met een Bijenkorf Cadeaukaart ter waarde van €1.000,- als een van de eersten shoppen tijdens de Drie Dwaze Dagen.

De game zorgde mede voor een stijging van het aantal fans en volgers op Facebook en Twitter. De Bijenkorf telt nu ruim 36.000 volgers op en 10.250 volgers op .

Robert Bohemen, marketingdirecteur Bijenkorf: ‘Via Facebook en Twitter komen we met ludieke acties. Zo hebben we tijdens de Dagen 3x3 dwaze producten voor onze fans en lees je updates van onze zogenaamde Dwaze Reporters, die de filialen van de Bijenkorf bezoeken.’

Boekjes
De online boekjes zijn op dit moment 10 procent meer bekeken dan voorgaand jaar. In het eerste weekend werd 45 procent van de boekjes op de app bekeken. De meest geselecteerde producten voor de online boodschappenlijstjes zijn de schoudertas van Fred de la Brettonière, Björn Borg onderbroeken en geurstokjes van Rituals. Populaire merken zijn Marc O’Polo, Hilfiger Denim, Diesel, DKNY en Supertrash’, aldus Bohemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in