Overslaan en naar de inhoud gaan

UPC verandert van stijl

Ik reed vanochtend over de Ringweg A10 bij Amsterdam en zag dat UPC op zijn hoofdkantoor het logo had afgeplakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ach, dacht ik nog. Ze willen vast niet dat mensen weten waar ze zitten.

related partner content for mobile comes here

Ik begreep het dus niet zo goed, tot dat ik telefoon kreeg van bureau , dat me volgende week (!) langs wil laten komen om een interview te doen met UPC.

Omdat UPC een hele nieuwe strategie en huisstijl heeft.

Mmmm?.Ik zocht even en vond op de -site vandaag al een bericht.

De Telegraaf: 'Kabelaar UPC is naar eigen zeggen bepaald niet meer het bedrijf van enkele jaren geleden dat bekendstond om slechte dienstverlening en lange wachttijden bij zijn callcenters. "UPC is niet meer wat het geweest is, en dat is volgens onze klanten maar goed ook", zegt directeur Diederik Karsten.'

Volgens Karsten is de afgelopen jaren bij UPC hard gewerkt aan het verbeteren van de dienstverlening, wat tot een stevige stijging van de klanttevredenheid heeft geleid.

'Het kan natuurlijk altijd nog beter. Klanten moeten soms nog een paar minuten aan de telefoon wachten. Maar we lossen hun probleem wel in minstens zeven van de tien gevallen tijdens het eerste telefoontje op.'

Het nieuwe logo moet de omslag markeren. Want UPC is een 'open bedrijf ' geworden, 'dat de digitale wereld voor iedereen toegankelijk wil maken'.

Op de site van UPC is het .

Het nieuwe (boven) en het oude logo:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in