Overslaan en naar de inhoud gaan

Trimedia, Grayling en MMD worden Grayling

De internationale pr-groep Hunstworth PLC laat Trimedia, MMD en Grayling fuseren tot een wereldwijd opererende firma.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De naam van de nieuwe firma is Grayling. Michael Murphy, die momenteel ceo van Trimedia International is, gaat Grayling leiden. Het nieuwe bureau heeft een totale omzet van 80 miljoen euro en heeft wereldwijd 830 medewerkers in 44 kantoren.

related partner content for mobile comes here

Han van der Zwan, ceo van Trimedia Nederland: 'Deze fusie bezorgt ons belangrijke nieuwe kennis en expertise en sterke internationale netwerken. Ondanks dat we weten dat de meeste Nederlandse klanten ons inhuren vanwege onze lokale kennis, zien we een groeiend aantal klanten dat meerdere disciplines en internationale service verlangen. Het nieuwe Grayling voorziet in deze behoefte.'

Trimedia Nederland is gevestigd in Haarlem en werkt voor klanten als Nikon, CA, Heinz, Landrover, Home Safety, Wilkinson, Lego, 1850 nummerinformatie, ABN Amro en Smeg.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in