Tapps hoofdsponsor PIM en MEC
E-mailmarketingbureau Tapps is hoofdsponsor geworden van het Platform voor Innovatie in Marketing (Pim) en het Mec (Marketing Executive…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Govert van Eerde, directeur van Tapps, vindt het van groot belang dat marketeers zich optimaal kunnen informeren over nieuwe marketingconcepten, vernieuwende technologieën en de laatste trends en ontwikkelingen in hun vak. “We ondersteunen het Pim en het Mec, omdat zij zich inzetten voor het verbeteren van marketing- en verkoopprocessen.” Tapps is ook hoofdsponsor van 212Amsterdam, sponsor van de jaarlijkse Nationale E-mailmarketing Conferentie en de Thuiswinkel Awards 2006.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid