Overslaan en naar de inhoud gaan

Superunie lanceert merk g’woon met Roorda en Mediaxplain*

Het nieuwe merk vervangt Perfekt en Markant.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Superunie, inkooporganisatie van dertien onafhankelijke retailorganisaties, lanceert de nieuwe communicatiecampagne van het merk g’woon. Afgelopen week werd de campagne ‘Nederland houdt van g’woon’ uitgerold.

related partner content for mobile comes here

Groeiend assortiment


De eerste producten van g’woon zijn in de tweede helft van 2016 in de supermarkten verschenen en het assortiment groeit nog maandelijks. Het merk vervangt Perfekt en Markant. Ook is de kwaliteit en duurzaamheid van veel producten verbeterd ten opzichte van deze twee merken. Het nieuwe merk is onder meer te vinden bij supermarkten Attent, Boni, Boons Markt, Coop, Deen, Emté, Hoogvliet, Jan Linders, MCD, Nettorama, Poiesz, Spar, Vomar en in beperkte mate bij Plus en Dirk.

De eerste producten van g’woon zijn in de tweede helft van 2016 in de supermarkten verschenen en het assortiment groeit nog maandelijks. Het merk vervangt Perfekt en Markant. Ook is de kwaliteit en duurzaamheid van veel producten verbeterd ten opzichte van deze twee merken. Het nieuwe merk is onder meer te vinden bij supermarkten Attent, Boni, Boons Markt, Coop, Deen, Emté, Hoogvliet, Jan Linders, MCD, Nettorama, Poiesz, Spar, Vomar en in beperkte mate bij Plus en Dirk.

De campagne Nederland houdt van g’woon wordt uitgerold op tv, online en social media. Roorda Reclamebureau ontwikkelde de campagne, marketing- en mediabureau Mediaxplain* verzorgde de mediastrategie en -inkoop. Het bureau Brandnew heeft aan de wieg gestaan van het merkconcept en is verantwoordelijk voor het verpakkingsdesign. De website is door Burst ontwikkeld.

Credits


Bureau: Roorda Reclamebureau
Media: Mediaxplain*
Verantwoordelijk bij Superunie: Dick Roozen, Manon Daggers en Leonie Peters

Reclamebureau en productie
Creative director: Joeri Jansen
Creatie: Edward van der Veen, Roy Frencken en JP Nieuwerkerk
Account: Marleen Delisse en Hans Bauman
Strategie: Chantal van Binsbergen
Producer bureau: Marcel Ossendrijver
Regie: Thirza Schaap en Joeri Jansen
Fotografie: Thirza Schaap
Executive producer: Suzanne Huisman (Fat Fred)
D.O.P.: Gábor Deák
Edit en compositing: The Compound
Muziek en geluid: Audentity
Voice over: Diggy Dex
Online en social: Claire du Pon en Bonnie van den Heuvel
Design: Jacqueline Krijnen, Dino Kho en Gilliano Nijman

Media
Strategie: Christiaan van Betuw
Account: Chrissy van den Dobbelsteen

Online
Account: Marvin de Reuver
Projectmanagement: Kim van Tol
Design: Daan van Vlimmeren


Voice over: Diggy Dex
Online en social: Claire du Pon en Bonnie van den Heuvel
Design: Jacqueline Krijnen, Dino Kho en Gilliano Nijman

Media
Strategie: Christiaan van Betuw
Account: Chrissy van den Dobbelsteen

Online
Account: Marvin de Reuver
Projectmanagement: Kim van Tol
Design: Daan van Vlimmeren


Online
Account: Marvin de Reuver
Projectmanagement: Kim van Tol
Design: Daan van Vlimmeren

Projectmanagement: Kim van Tol


Design: Daan van Vlimmeren

Design: Daan van Vlimmeren

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in