Overslaan en naar de inhoud gaan

Jan Paul de Wildt neemt het roer over bij Kumpany

Oprichter Yves Kummer blijft ambassadeur
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Managing partner Jan Paul de Wildt heeft sinds 2013 de dagelijkse leiding over Kumpany en neemt nu alle aandelen van het merkactivatiebureau over. Oprichter Yves Kummer blijft als ambassadeur aan het bureau verbonden. De directie bestaat nu verder uit Mark Beuving (strategie & creatie) en Ingrid van Ginkel (operations).

related partner content for mobile comes here

Geformaliseerd


De Wildt maakte vier jaar geleden de overstap van Sanoma naar Kumpany. De afgelopen tijd was de Wildt al het gezicht van het bureau. De Wildt: 'Ik heb gaandeweg het roer steeds meer overgenomen van Yves. We hebben dat nu geformaliseerd. Yves en ik zijn vrienden en spreken elkaar dag in dag uit over nieuwe ideeën. Yves blijft de beste ambassadeur die Kumpany zich kan wensen. Ik ben er trots op dat hij zijn geesteskind aan mij toevertrouwd.'

De Wildt maakte vier jaar geleden de overstap van Sanoma naar Kumpany. De afgelopen tijd was de Wildt al het gezicht van het bureau. De Wildt: 'Ik heb gaandeweg het roer steeds meer overgenomen van Yves. We hebben dat nu geformaliseerd. Yves en ik zijn vrienden en spreken elkaar dag in dag uit over nieuwe ideeën. Yves blijft de beste ambassadeur die Kumpany zich kan wensen. Ik ben er trots op dat hij zijn geesteskind aan mij toevertrouwd.'

Het bureau telt nu 26 FTE en werkt voor klanten als NS, Ziggo en Rabobank. Kumpany is ook vaak bezig met eigen initiatieven, zoals het WK Dammen (samen met TopNotch).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in