Strategische samenwerking IdtV en Beeldbrigade
Film- en televisieproducent IdtV gaat een strategische alliantie aan met producent De Beeldbrigade.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De twee productiemaatschappijen willen op deze manier optimaal gebruik maken van
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
elkaars kennis. Managing directors Cees Verhart, Marije Hendriksen en Ruud van Egmond van De Beeldbrigade ondertekenden hiervoor samen met ceo Frank de Jonge en CFO
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLuc Frantzen van IdtV een samenwerkingsovereenkomst.
Door de alliantie met IdtV heeft De Beeldbrigade toegang tot de internationale distributiemogelijkheden van het moederbedrijf van IdtV, All3Media. IdtV krijgt toegang tot de creativiteit van De
Beeldbrigade, dat onder meer programma’s als Samenwonen, Born2Cook, Het Blok en Je leven in de Steigers maakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid