Overslaan en naar de inhoud gaan

Ribbink (TomTom) juryvoorzitter Effies

Alexander Ribbink, chief operating officer van TomTom, is de nieuwe juryvoorzitter van de Effies. Hij volgt bestuursvoorzitter Henk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samen met Ribbink treden nog drie nieuwe juryleden toe: Rob Benjamens (directeur BVD, portefeuille Consulting), Simon Neefjes (TBWACompany Group, portefeuille Bureau) en hoogleraar Rik Riezebos (EUR, Brand Capital) met de portefeuille Wetenschap.

related partner content for mobile comes here

Wegens beëindiging van de jurytermijn stoppen behalve juryvoorzitter Rottingshuis ook Vie Blonk (Vis á Vis), Pietro Tramontin (DDB Amsterdam) en Peter Neijens (UvA). De EffieStuurgroep bestaat dit jaar uit Pim Slierings (bestuurslid BVA), Helen Faasse (directeur BVA), Jan Knaap (bestuurslid Vea) en Frans Blanchard (directeur Vea).

‘Aankomend jaar willen we het aantal inzendingen fors omhoog brengen’, laat Blanchard weten. ‘We weten dat de nieuwe juryleden net als wij de ambitie hebben om bij bureaus koudwatervrees weg te nemen om in te zenden en adverteerders te stimuleren om de effectiviteit van hun campagnes aan te tonen.’
Faasse: ‘De jury zal ook meer kijken naar “ondernemend denken” in campagnes. Er komt meer ruimte voor innovatie en experimenten, dus zal niet alleen meer het slimme traditionele grp-denken worden beloond.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in