Overslaan en naar de inhoud gaan

Princes Foods wil vrouwen aan de vis

Princes Foods is een campagne gestart waarmee de visconservenleverancier expliciet moeders wil helpen om thuis meer vis op het menu te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aanleiding is dat Nederlanders weinig vis eten en vermoedt kennelijk dat vooral moeders niet goed met vis uit de voeten kunnen. Het vroeg 900 moeders naar &;hun grootste uitdagingen met vis&;.

related partner content for mobile comes here

Volgens Princess Foods gaven de moeders te kennen dat ‘kinderen nogal kritisch zijn over wat ze wel en niet lekker vinden’. Daarom ging Princes met hen de keuken in om visgerechten te bedenken en te maken. De recepten die zij bedachten vormen de basis voor de campagne en moeten moeders inspireren. De campagne wil ook aantonen dat koken met vis niet ingewikkeld is, maar juist leuk. De recepten zijn te vinden op Vishelden.nl.

De campagne wordt uitgerold op de winkelvloer met on-pack communicatie en een advertentiecampagne in verschillende supermarktbladen en lifestyle-magazines. Op de speciale actiesite Vishelden.nl is het mogelijk om mee te doen aan een stem-en-winactie. De campagne zal PR-matig ondersteund worden door onder andere een persevenement gehost door tv-kok Mathijs Vrieze.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in