Overslaan en naar de inhoud gaan

Persgroep krijgt twee clusters

De Persgroep Nederland wil met ingang van 1 januari 2010 een nieuwe organisatie uitbouwen die bestaat uit twee clusters.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Enerzijds het AD en Het Parool - met een heldere focus op de Randstad - en een ander cluster van landelijke kwaliteitskranten de Volkskrant en Trouw. Doel van deze operatie is om lezers en adverteerders beter te kunnen bedienen. Daarnaast wil het bedrijf de synergievoordelen die de nieuwe groep biedt maximaal realiseren.

related partner content for mobile comes here

Gisteren werd al bekend dat door de reorganisatie 130 banen verdwijnen bij Volkskrant en Trouw. Er is ook overeenstemming bereikt over de geleidelijke sluiting van de drukkerij in Rotterdam. Na de sluiting van deze drukkerij eind maart 2010 wordt de Persgroep Nederland uitgerust met twee moderne drukkerijen in Den Haag en Amsterdam die alle titels van de groep drukken.

Het verkoopproces van NRC Media en PCM Algemene Uitgeverijen ligt volgens De Persgroep op schema en wordt binnenkort afgerond. De onderneming meldt dat ze na de verkoop van deze twee onderdelen schuldenvrij zal zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in