Overslaan en naar de inhoud gaan

Passoã Mix Masters

Mediamonks maakte voor Likeurmerk Passoã de online game 'Passoã Mix Masters'. Spelers moeten in een bepaalde tijd zoveel mogelijk klanten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

maakte voor Likeurmerk Passoã de online game . Spelers moeten in een bepaalde tijd zoveel mogelijk klanten tevreden zien te houden door de cocktails te shaken.

related partner content for mobile comes here

Heb je alle klanten binnen de aangegeven tijd van een cocktail kunnen voorzien, dan ga je door naar het volgende level. Naarmate je een hoger level bereikt, gaat de tijd sneller, krijg je meer klanten en worden de cocktails ingewikkelder.

Aan de game is een winactie gekoppeld. De consument kan met een actiecode bonuspunten verdienen voor de game.

Slim: je maakt alleen kans op de hoofdprijs (een achtdaagse vliegreis naar het partyeiland Ibiza) als je het spel met z'n vieren speelt.

Doelgroep: jongvolwassenen tussen de 18 en 25 jaar. Vanwege de competitiefactor in het spel hoopt Passoã op veel mond-tot-mondreclame.

De actie loopt tot en met 31 januari 2009.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in