Passoã Mix Masters
Mediamonks maakte voor Likeurmerk Passoã de online game 'Passoã Mix Masters'. Spelers moeten in een bepaalde tijd zoveel mogelijk klanten tevreden zien te houden door de cocktails te shaken.
Heb je alle klanten binnen de aangegeven tijd van een cocktail kunnen voorzien, dan ga je door naar het volgende level. Naarmate je een hoger level bereikt, gaat de tijd sneller, krijg je meer klanten en worden de cocktails ingewikkelder.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAan de game is een winactie gekoppeld. De consument kan met een actiecode bonuspunten verdienen voor de game.
Slim: je maakt alleen kans op de hoofdprijs (een achtdaagse vliegreis naar het partyeiland Ibiza) als je het spel met z'n vieren speelt.
Doelgroep: jongvolwassenen tussen de 18 en 25 jaar. Vanwege de competitiefactor in het spel hoopt Passoã op veel mond-tot-mondreclame.
De actie loopt tot en met 31 januari 2009.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid