Opgepoetst visitekaartje voor België


Er zijn in de vorige eeuw twee geslaagde marketingacties voor België geweest: Eddy Merckx en het Atomium. Aan beide monumenten is de voorbije jaren grondig gesleuteld. Eddy begon weer verwoed te fietsen en ziet er messcherp uit.
Het Atomium staat weer te glimmen zoals in 1958. Zowel overdag als ’s nachts – de lichtjes! – oogt het prachtig. Ik ben benieuwd of de aandacht voor de typische Atomium-stijl een invloed zal hebben op vormgevers van vandaag (zoals in het logo van radiozender fm brussel).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSStap ook binnen in het Atomium, want daar (en in het Amerikaans Theater) kun je de sfeer van de Wereldtentoonstelling herbeleven. Een minimalistisch en koninklijk surrealistisch visitekaartje voor België!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid