Overslaan en naar de inhoud gaan

Commercieel manager van het jaar: Eric van der Hoeven (Nutricia)

De Sales Management Association (SMA) heeft Eric van der Hoeven, Sales Director Nutricia Nederland, uitgeroepen tot Commercieel Manager van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Sales Management Association () heeft Eric van der Hoeven, Sales Director , uitgeroepen tot Commercieel Manager van het Jaar 2005.

related partner content for mobile comes here

De vakjury roemde Eric van der Hoeven vanwege zijn 'bijzondere prestaties' op het salesvlak, zijn 'authentieke, inspirerende manier van leidinggeven en indrukwekkende carrièreverloop'. Ook kreeg hij met overtuigende meerderheid de stem van het publiek, vanwege zijn'open en persoonlijke presentatie'.

Mocht iemand twijfelen: Van der Hoeven (37) is een echt mens, en in het dagelijks leven sales director van de divisie babyvoeding van Nutricia Nederland. In de afgelopen jaren heeft hij bij Nutricia verschillende verantwoordelijkheden gehad in marketing, sales en algemeen management, zowel in Nederland als in Azië.

De verkiezing van de Commercieel Manager van het Jaar werd voor de 35ste keer door de SMA georganiseerd. Dit jaar waren in totaal 88 kandidaten genomineerd. Na 4 selectieronden bereikten 3 kandidaten de grote finale presentatie.

De titel wordt gegeven aan de commercieel manager die blijk geeft van bijzondere prestaties, die een motiverende stijl van leidinggeven hanteert en een voorbeeldfunctie heeft.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in