OMD behoudt Nissan media-account
OMD behoudt het Europese media-account van Nissan ter waarde van bijna 200 miljoen euro. Carat zou dicht bij een overeenkomst zijn geweest,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Carat was in de race voor het account omdat het ook de media voor ‘zuster’ Renault doet. Renault heeft een aandeel van 37 procent in Nissan. Daarnaast werkte Carat al voor Nissan in enkele Europese markten, aldus Brandrepublic. Het behoudt van het account komt als geroepen voor OMD, omdat het bureau op Europees vlak momenteel in competities verwikkeld is om de Sony- en Gillette-accounts te behouden.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid