Overslaan en naar de inhoud gaan

Strand ‘eldorado van de marketeer’

Het strand dé kweekvijver waarin marketeers nieuwe communicatietechnieken en -programma’s uittesten, blijkt uit de eerste resultaten van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bovenmatige aandacht voor het strand als testcenter blijkt ook uit het aantal strandtenten dat langs de Nederlandse kust in 2002 is opgelopen tot 170. Na de opkomst van strandtenten met een themaconcept als Woodstock en Havana aan Zee, die inspringen op een bepaalde doelgroep en hun lifestyle, is het opvallend dat geen strandtent het meer zonder sponsor doet, aldus de BeachMonitor. Het gat dat de sigarettenfabrikanten lieten vallen door de strengere wetgeving, is geheel opgevuld door de bodycare en foodbranche. In 2002 zien we strandtenten ontstaan waarbij een A-merk zoals Hero of Nestlé de locatie geheel aankleedt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in