WPP komt met centraal punt voor klanten
WPP Group komt in navolging van Interpublic met een centrale media buying unit om klanten van haar twee netwerken Mediaedge:CIA en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Irwin Gottleib, chairman en ceo van Mindshare en Charles Courtier, executive chairman van Mediaedge:CIA gaan G-Mec leiden. WPP ceo Sir Martin Sorrell sprak zich eerder al uit voor grotere coördinatie en samenwerking tussen de twee netwerken. De stap is te vergelijken met Magna Global dat de Interpublic Group of Companies in 2001 opzette voor haar netwerken Universal McCann en Initiative Media. Aegis’ Carat deed iets vergelijkbaars met BBJ Media en Feather Brooksbank in december 2000, meldt Brandrepublic.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid