Overslaan en naar de inhoud gaan

Kandidaten gezocht voor VMC Pluim

VMC, het netwerk voor Vrouwen in Marketing en Communicatie, is op zoek naar vrouwelijke marketing- of communicatietalenten die in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de VMC Pluim die dit jaar voor de vierde keer wordt uitgereikt, brengt VMC het aanstormend talent in het vakgebied voor het voetlicht. Voor de verdere ontwikkeling van het marketing en communicatie vakgebied is dit talent van groot belang. Vandaar ook dat vertegenwoordigers uit de branche plaatsnemen in de jury.

related partner content for mobile comes here

De jury wordt gevormd door de winnares van de vorige Pluim, Gitta Bartling, bestuurslid Eline Danker van NIMA, Frans Cornelis, bestuurslid Register Marketeers, Huib Koeleman, voorzitter Beroepsvereniging voor Communicatie (BvC), Michel van Os van Adformatie en Anne-Marie Voorhoeve, voorzitter VMC. De jury staat onder leiding van Betteke van Ruler, universitair hoofddocent bij de Faculteit Sociaal-Culturele wetenschappen van de VU.

Kandidaten kunnen zichzelf aanmelden of kunnen voorgedragen worden door een collega, relatie of bekende. Voorwaarde is dat de kandidaat nog geen vijf jaar werkzaam is het vak en op een bijzondere, eigen wijze te werk gaat en hiervan concrete resultaten kan laten zien.

De jury beoordeelt en nomineert drie kandidaten voor de prijs. Tijdens een speciaal event in november van dit jaar, presenteren de kandidaten zichzelf en wordt zowel een juryprijs als publieksprijs uitgereikt.

Wilt u zich aanmelden of wilt u iemand uit uw omgeving aanmelden voor deze prijs? Kijk dan op waar u alle informatie kunt vinden over de VMC Pluim.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in