Cd-single wijst op gevaren zonnebaden
De Nederlandse Kankerbestrijding/Koningin Wilhelminafonds brengt vandaag een cd-single uit om jongeren op de gevaren van overmatig…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het plaatje maakt deel uit van de jaarlijkse zomercampagne van de organisatie gericht op jonge vakantiegangers. Die campagne heeft als titel 'Geniet van de zon, maar maak 't niet te gek'. Het nummer 'Sole, sole in de zon uit de zon' wordt gratis verstrekt bij de aanschaf van zonnecosmetica in de winkels van een aantal drogisterijketens (Nu.nl).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid