WPP spreekt nog eens van langzaam herstel
De top van WPP Group heeft op de laatste aandeelhoudersvergadering nog eens gezegd dat er geen herstel van de reclamemarkt te verwachten is…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het herstel zal heel geleidelijk gaan en beginnen in de Verenigde Staten. Het zal onder meer dankzij de presidentsverkiezingen en de Zomerspelen van 2004 zijn dat de reclamebudgetten weer aantrekken, aldus Adage. De voorspellingen komen niet als een verrassing. In het voorjaar gaf topman Sir Martin Sorrell al aan dat het herstel zeer langzaam zou gaan. De eerste vijf maanden van dit jaar was er nauwelijks enige verbetering in de situatie en WPP denkt dan ook dat het moeilijk wordt de doelstellingen voor dit jaar te halen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid