Overslaan en naar de inhoud gaan

Dutchtone mag Orange heten

Dutchtone zegt klaar te zijn voor de overgang naar Orange als nieuwe huismerk. 'We voldoen aan alle Orange-eisen, de bal ligt nu bij ons.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een introductiedatum van Orange Nederland als naam en merk is nog niet bekend. Volgens de zegsman moet ook achter de schermen alles op orde zijn 'zoals de Orange-cultuur'. De aanloop is echter al begonnen. 'We ontwikkelen nu een aantal nieuwe diensten die echt Orange van karakter zijn.' Dutchtone is ook langzaamaan van gezicht aan het veranderen. Twee maanden geleden begon dat proces al met de omvorming van de winkels, die worden momenteel in heel Nederland van binnen opnieuw aangekleed.

related partner content for mobile comes here

Een introductiedatum hangt niet alleen af van de toestemming van het moederbedrijf in Engeland, maar ook de Nederlandse marktverhoudingen spelen een rol. Die wordt ook bepaald door factoren die specifiek zijn voor Nederland. Zo krijgt Ben een nieuwe doop met een Duitse naam, T-Mobil. 'Dat zou een voorbeeld van zo'n factor kunnen zijn'. De Orange-lancering wordt geschat op het laatste kwartaal van 2002 of het eerste van 2003. 'We hebben geen haast'.

Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in