Overslaan en naar de inhoud gaan

Wanadoo vormt merk om

Wanadoo begint volgende week met het omvormen van zijn merk in heel Europa. Nieuw logo en dito huisstijl moeten de internetprovider een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Toen we begonnen met Wanadoo deden we alleen aan internettoegang. Er is echter zo veel veranderd, dat we nu ook het merk in heel Europa omvormen', zegt een woordvoerster tegen Webwereld. Vandaag begint de rebrandingoperatie in Frankrijk. De eerste tekenen van de uitstralingsverandering zullen in Frankrijk op de providersite te zien zijn en in de winkels van moederbedrijf France Telecom. De andere Wanadoo-landen veranderen volgen Frankrijk later, Nederland is in september aan de beurt. De bijbehorende kreet is: 'Positive Generation'.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in