Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland 1 hoogst gewaardeerd en meest bekeken in 2013

Nederland 1 kreeg in 2013 een 7,1 en had een gemiddeld kijktijdaandeel van 21 procent.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De drie zenders van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) waren gezamenlijk wederom het meest bekeken in 2013. Het jaar werd afgesloten met een totaal kijktijdaandeel van 35,3 procent. De kijktijdaandelen van Nederland 2 en 3 kwamen respectievelijk uit op 7,1 en 7,2. Daarmee stonden alle publieke tv-netten in de top 5 van de meest bekeken tv-netten van Nederland in 2013.

Zappelin/Zapp, was in 2013 het best bekeken kanaal onder kinderen van 3 tot 12 jaar (06.30-19.30 uur). Zappelin/Zapp behaalde over 2013 een marktaandeel van 20,2 procent.

Best bekeken programma&;s
De vijf meest bekeken programma’s voor 2013 waren allemaal te zien op Nederland 1. In de top 25 zijn zelfs 15 plekken voor Nederland 1. Met programma’s als de inhuldiging van Koning Willem Alexander, het Eurovisie Songfestival, Boer zoekt Vrouw en het Journaal verbindt Nederland 1 alle Nederlanders. De finale van het Eurovisie Songfestival was het meest bekeken programma van 2013 met 4.890.000 kijkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in