Zonnatura kiest SOGOOD voor ontwikkeling verpakkingen
Na een pitch heeft het merk van Wessanen gekozen voor SOGOOD.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Rianne Reijnhout, Marketing Manager Zonnatura, zegt over de keuze voor SOGOOD: ‘We zijn op zoek gegaan naar een bureau dat goed de essentie van ons merk begrijpt. We hebben een pitch uitgeschreven en SOGOOD heeft ons overtuigd dat zij het beste bureau voor ons zijn.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Logo Zonnatura.jpg
Edwin Visser, directeur van SOGOOD, zegt dat in de loop van dit jaar het nieuwe werk het daglicht zal zien.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid