
Het is kort dag, maar studenten met een passie voor marketing kunnen zich vandaag nog aanmelden voor de Nationale Marketing Strijd.
Met als thema "Marketing: De kunst van het verleiden" gaat begin volgend jaar de strijd tussen laatstejaars studenten Bedrijfskunde, Economie en Communicatiewetenschappen van start.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDe 16e editie van dit evenement van Marketing Associatie Nederland, dat jarenlang bekend stond als de M.A.N.-dag, zal dit jaar in Rotterdam worden georganiseerd door studenten van de Erasmus Universiteit Rotterdam.
De teams worden samengesteld uit studenten van verschillende opleidingen en universiteiten en hiermee kan elk team de cases dus multidisciplinair aanpakken.
Na inhouse voorrondes bij een aantal sponsors zal de finale op 7 maart 's avonds van start gaan en zal op 8 maart bekend worden welke groep van vijf universitaire studenten zich een jaar lang "Grootste Marketingtalent 2006" mag noemen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee