Overslaan en naar de inhoud gaan

Miljoeneninjectie voor martechbedrijf Relay42

Holland Venture en ex-topmanager Booking.com investeren in Nederlandse datamanagementspecialist.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met het datamanagementplatform van kunnen marketeers de ‘customer journey’ over alle marketingkanalen heen coördineren. Op basis van realtime data en ‘machine learning’ kunnen ze marketingboodschappen relevanter en persoonlijker maken.

related partner content for mobile comes here

Relay42 is naar eigen zeggen marktleider in Nederland en opende een vestiging in Groot Brittannië. Met de geïnvesteerde miljoenen hopen de oprichters van Relay42, Tomas Salfischberger (foto links) en Koen Bos, de internationale groei te versnellen. Daarnaast zal Holland Venture het management actief gaan ondersteunen en adviseren. 

Tegelijk met de investering installeert Relay42 een Raad van Commissarissen. Deze zal bestaan uit Marc Duijndam (ceo Funda en ex-Google, ex-LinkedIn), Maurice Pothof (ex-Google, ex-Netsociety, angel investor Relay42) en Niels van Aalten (partner Holland Venture).

Ceo Tomas Salfischberger: ‘In Nederland zijn we marktleider geworden omdat wij een alternatief zijn voor marketing cloud aanbieders zoals Adobe, IBM en Oracle.  We kijken er naar uit om uit te breiden in Europa en bedrijven te helpen om hun marketing meer data-gedreven te maken.’

Relay42 wordt momenteel gebruikt door meer dan 30 grote adverteerders zoals KLM, Ziggo, Thomas Cook, Centraal Beheer Achmea, Foot Locker en Nuon. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in