Overslaan en naar de inhoud gaan

Triple Double ontwikkelt nieuwe Hartstichting-campagne

De Hartstichting roept mensen die kunnen reanimeren op om zich te registreren als burgerhulpverlener.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Elke dag sterven 35 mensen aan een hartstilstand. Mensen die gered hadden kunnen worden als er iemand in de buurt was geweest die kon reanimeren. De lanceert daarom een eenvoudig oproepsysteem, waarmee vrijwilligers in de buurt met één bericht kunnen worden opgeroepen.

related partner content for mobile comes here

Naast de landelijke commercial, richt de campagne zich specifiek op de twee miljoen mensen die kunnen reanimeren in Nederland. Onder andere zorgprofessionals, EHBO’ers, bedrijfshulpverleners en cursisten van reanimatietrainingen worden met de campagne direct benaderd. De campagne start met een reanimatietraining voor bekende Nederlanders, georganiseerd door partners Opel en Feyenoord.

Daarmee geeft de Hartstichting een vervolg aan de missie die eerder met Opel en Feyenoord werd gestart. Om de overlevingskans van iemand met een hartstilstand te verdubbelen zijn minimaal 170.000 vrijwilligers nodig. Samen met alle reanimatiepartners wordt er de komende maanden aan gewerkt om het netwerk landelijk dekkend te krijgen.

De commercial is vanaf 7 december online en op televisie te zien.

Credits
Opdrachtgever: de Hartstichting
Verantwoordelijk bij klant: Mariëlla Waal, Maaike van Wissen
Bureau: Triple Double
Creatie: Norberth Korsmit, Derek van der Vlugt 
Account: Ruud van der Knaap, Bart van Essen
Productiemaatschappij: Czar Jr.   
Regisseur: Boris Booij, Czar Jr.
Producer: Marius van de Weerd, Czar Jr.
DOP: Tibor Dingelstad
Editor: Teun Rietveld
Post Production: Hectic Electric
Audio/muziek: Juno Jimmink
Grading: Storm Postproduction

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in