Overslaan en naar de inhoud gaan

Doritos daagt YouTubers uit met 'Drone Race'

De campagne werd ontwikkeld door Fitzroy.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen week publiceerde YouTube-bekendheden Milan Knol, DusDavid, Smoare en Fifalosophy onafhankelijk van elkaar trainingsvideo&;s waarin ze leerden vliegen met een drone. Later deze week werd duidelijk waarom: de YouTubers gingen - ondersteund door ervaren drone-bestuurders - de strijd met elkaar aan in een drone race.

related partner content for mobile comes here

Voor de race bouwde Doritos een speciaal parcours met verschillende levels en hindernissen. Fans werden gevraagd te stemmen op hun favoriet en maakten daarmee kans op een drone, overhandigd door de winnende YouTuber.

De sociale campagne maakt onderdeel uit van de campagne , waarmee Doritos de gamewereld naar ‘de echte wereld wil brengen’. Eerder lanceerde Doritos al de en de .

Credits
Adverteerder: PepsiCo
Bureau: Fitzroy
Productiebureau: Opslaan Als
MCN: Brandboost by Divimove
Media: OMD

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in