Doritos daagt YouTubers uit met 'Drone Race'


Afgelopen week publiceerde YouTube-bekendheden Milan Knol, DusDavid, Smoare en Fifalosophy onafhankelijk van elkaar trainingsvideo's waarin ze leerden vliegen met een drone. Later deze week werd duidelijk waarom: de YouTubers gingen - ondersteund door ervaren drone-bestuurders - de strijd met elkaar aan in een drone race.
Voor de race bouwde Doritos een speciaal parcours met verschillende levels en hindernissen. Fans werden gevraagd te stemmen op hun favoriet en maakten daarmee kans op een drone, overhandigd door de winnende YouTuber.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
De sociale campagne maakt onderdeel uit van de campagne #playbold, waarmee Doritos de gamewereld naar ‘de echte wereld wil brengen’. Eerder lanceerde Doritos al de Gamepad Drive en de Roulette Challenge.
Doritos Drone Race #playbold
DORITOS DRONE RACE! - MILANKNOL VLOG #170 #playbold
Credits
Adverteerder: PepsiCo
Bureau: Fitzroy
Productiebureau: Opslaan Als
MCN: Brandboost by Divimove
Media: OMD
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid