Overslaan en naar de inhoud gaan

Ahoy Rotterdam kiest Sniper-X

Begin 2016 lanceert Ahoy een nieuw logo en aangepaste huisstijl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ahoy Rotterdam had een pitch uitgeschreven waaraan diverse bureaus deelnamen. Het Rotterdamse reclamebureau Sniper-X won. Het neemt de nieuwe merkpositionering en de ontwikkeling van een nieuwe huisstijl voor haar rekening.

In 2019 verrijst er bij de huidige evenementenaccommodatie een nieuw multifunctioneel complex met een internationale uitstraling. Het bestaat onder meer uit een groot congrescentrum en een muziekhal voor circa 7.000 bezoekers. De hernieuwde aanpak in internationale marketing en de veranderende nationale markt, plus nieuwe online ontwikkelingen, vragen om een nieuwe koers.

Susanne Blaas, Marketing & Communications Manager bij Ahoy Rotterdam: &;Wij hebben gekozen voor Sniper-X om de strategische visie, creatieve concepten en veelzijdigheid. Het bureau toonde hiermee aan zowel de zakelijke, nationale en internationale doelgroep als de consumentenmarkt goed te begrijpen en ook te kunnen activeren.&

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in