Overslaan en naar de inhoud gaan

Stem mee voor de Adformatie100 2016

Net als in 2014 en 2013 stelt de redactie van Adformatie een Top 100 samen van 'onmisbare' mensen ofwel mensen die het afgelopen jaar het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mark ‘Sweetie’ Woerde van Lemz eindigde als onbetwist nummer 1 in de . Barbera ‘Creatief Boegbeeld’ Wolfensberger (destijds FHV BBDO, nu TMG) eindigde op 2. Wie worden hun opvolgers? En wie stomen op en wie vallen eruit? De vorige editie van de Adformatie100 telde liefst 49 nieuwe binnenkomers.

related partner content for mobile comes here

Net als eind 2014 gaat de redactie op zoek naar de 100 vakgenoten die in 2015 het verschil maakten in de Nederlandse marketingcommunicatiewereld. U kunt als lezer meestemmen.

Net als de vorige keren wordt de Adformatie100 samengesteld door een jury van prominenten in het vak (ruim 100 m/v) en de lezers van Adformatie, via een onlineonderzoek door Blauw Research.

De centrale vraag is: welke Nederlandse vakgenoot zou je het meeste missen als hij of zij er niet (meer) was? U kunt er drie noemen, liefst met korte toelichting. Stem .

De uitslag wordt op donderdag 7 januari bekend gemaakt op het jaarlijkse nieuwjaarsevenement van IAA, Vea en Adfo Groep.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in