Stem mee voor de Adformatie100 2016


Mark ‘Sweetie’ Woerde van Lemz eindigde als onbetwist nummer 1 in de Adformatie100 van 2015. Barbera ‘Creatief Boegbeeld’ Wolfensberger (destijds FHV BBDO, nu TMG) eindigde op 2. Wie worden hun opvolgers? En wie stomen op en wie vallen eruit? De vorige editie van de Adformatie100 telde liefst 49 nieuwe binnenkomers.
Net als eind 2014 gaat de redactie op zoek naar de 100 vakgenoten die in 2015 het verschil maakten in de Nederlandse marketingcommunicatiewereld. U kunt als lezer meestemmen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNet als de vorige keren wordt de Adformatie100 samengesteld door een jury van prominenten in het vak (ruim 100 m/v) en de lezers van Adformatie, via een onlineonderzoek door Blauw Research.
De centrale vraag is: welke Nederlandse vakgenoot zou je het meeste missen als hij of zij er niet (meer) was? U kunt er drie noemen, liefst met korte toelichting. Stem hier.
De uitslag wordt op donderdag 7 januari bekend gemaakt op het jaarlijkse nieuwjaarsevenement Koffiedik Kijken van IAA, Vea en Adfo Groep.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid