Overslaan en naar de inhoud gaan

Indie haalt Nik Sluijs en Joey Boeters terug naar Nederland

Het team verlaat het Belgische Duval Guillaume en gaat per 1 mei aan de slag in Amsterdam
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Creatief team Joey Boeters (links) en Nik Sluijs (rechts) gaat vanaf 1 mei aan de slag bij INDIE Amsterdam. Het duo werkte de afgelopen twee jaar in België bij het bekende reclamebureau Duval Guillaume.

related partner content for mobile comes here

Over die tijd zeggen zij: 'Het waren twee heel mooie jaren, waarin we België en Duval Guillaume in het bijzonder in ons hart hebben gesloten. Zo hebben we geleerd dat Belgen eigenlijk helemaal niet dom zijn. We hebben zin om die nieuwe kennis toe te passen bij Indie.'

Bekendste werk van het team
Bij het Belgische bureau maakte het team bijvoorbeeld  voor het Rode Kruis. In Nederland werkten ze samen bij Fitzroy en wonnen meerdere prijzen voor , een campagne waarin coverband Allstars de uitdaging aanging om Shazam in de maling te nemen.

Rogier de Bruin en Emilio de Haan van Indie kijken uit naar de komst van het team: 'Nik en Joey zijn leuke gasten en slimme creatieven. Met liefde voor executie.'

In het volgende nummer van Adformatie () vertellen De Bruin en De Haan meer over Indie Amsterdam en hun visie op het vak.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in