Overslaan en naar de inhoud gaan

Groeiende vraag naar 'meetbaarheid' online marketeer

‘Meetplatform’ Sqillzer heeft nu ook een Duitse variant.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sqillzer, het onlineplatform voor het meten van online marketingprofessionals op kennis, inzicht en toepassingsvaardigheden, heeft in samenwerking met arbeidsmarktdienstverlener USG People zijn platform nu ook in het Duits toegankelijk gemaakt.

related partner content for mobile comes here

Volgens Sqillzer blijkt uit ‘diverse internationale onderzoeken’ dat het in huis halen van de juiste digitale mensen een steeds belangrijkere succesfactor wordt voor bedrijven. Dus groeit ook de belangstelling voor het testen van sollicitanten en/of je eigen medewerkers op digital performance.

Goed middel

Prima, dat testen, zegt recruiter Vincent Mispelblom Beijer van Flexfirm in een reactie. ‘Testen zijn in het algemeen een goed middel, dat maar al te vaak over het hoofd wordt gezien,. Maar de interpretatie van de test is werk voor gelouterde professionals, die ik in dit soort trajecten maar al te vaak mis.’

Mispelblom Beijer vraagt zich wel af wie gebruik zal maken van deze test. ‘De HR-manager die in de eerste lijn zit en niet van alle vakinhoudelijke details op de hoogte is en het eerste kaf van het koren wil scheiden?

&;Het helpt zeker om longlists in shortlists te veranderen. Maar daarna nemen de vakinhoudelijke specialisten de selectieprocedure over, want als goede online marketeer herken je je vakbroeder in een goed gesprek toch wel.’

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in