Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie genomineerden voor de prijs Marketeer of the Year 2005

Er zijn drie genomineerden geselecteerd voor de prijs Marketeer of the Year 2005. De prijs wordt op 9 juni uitgereikt door het Tijdschrift…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury heeft uit een groot aantal inzendingen de volgende drie kandidaten geselecteerd die voor de prijs in aanmerking komen:

related partner content for mobile comes here

Michiel Muller van RouteMobiel. ‘In de strijd met de monopolist zoekt RouteMobiel de grenzen op en heeft het door agressieve marketing succes geboekt’, aldus de jury.

Alexander Ribbink van TomTom. ‘De propositie is helder en wordt slim neergezet met oog voor wat consumenten belangrijk vinden’, aldus de jury.

Els Marivoet van Nespresso. ‘Consistente marketing van een koffie-concept met veel gevoel voor PR en retailmarketing. Bovendien heeft Nestlé door het directe contact met de afnemers de retailers niet meer nodig’, aldus de jury.

Wie de prestigieuze prijs ontvangt wordt op 9 juni duidelijk tijdens de PIM Marketing Innovatie Dag (), waar de drie genomineerden hun case presenteren en de jury de winnaar bekend maakt.

De Marketeer of the Year-prijs is een jaarlijkse prijs die dit jaar voor de vijfde keer wordt uitgereikt. De titel is voor de marketeer die op vernieuwende en succesvolle wijze nieuwe en oude marketinginstrumenten inzet. Nima, PIM en het Tijdschrift voor Marketing/ hebben de afgelopen maanden opge-roepen marketeers te nomineren voor de prijs. Er zijn meer dan twintig namen ingediend met vaak overtuigende bewijsvoering. De jury heeft vervolgens een shortlist samengesteld, waarbij de belangrijkste criteria zijn: vernieuwing en effectiviteit.

De jury bestaat uit: Suzanne Ekel (winnaar van de prijs in 2001 en ex-Monsterboard), Robert de Groot (winnaar van de prijs in 2003 en commercieel directeur Citroën Nederland), René Frijters (winnaar van de prijs in 2004 en directeur van Alex), Hans Molenaar (voorzitter PIM), Frank van Delft (bestuurslid Nima) en voorzitter Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing/).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in