Nederland 2 marktleider in week 14
Nederland 2 was in week 14 marktleider op tv met een marktaandeel van 21,3 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De marktaandelen van Nederland 1 (12,2 procent) en Nederland 3 (6,0) erbij opgeteld, kwamen de publieke zenders uit op 39,5 procent. RTL Nederland scoorde met zijn drie zenders 23,2 procent: RTL4 15,2, RTL5 3,8 en Yorin 4,2. SBS Broadcasting kwam uit op 14,8: SBS6 8,4 Net5 4,0 en Veronica 2,4.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Studio Sport van gisteravond was het best bekeken programma van week 14. Er keken 3,54 miljoen mensen naar. Olympique Lyon-PSV voor de Champions League was goed voor 2,66 miljoen kijkers. Boer zoekt vrouw staat op de derde plaats met 2,63 miljoen belangstellenden. Het Journaal van 20.00 uur gisteravond trok 2,61 miljoen kijkers, gevolgd door Spoorloos met 2,45 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid