Overslaan en naar de inhoud gaan

Ilse media breidt portfolio uit met mannen- en entertainmenttitels

Ilse media BV breidt haar portfolio uit met de websites van de mannenbladen van Sanoma Men's Magazines (SMM) waaronder Autoweek.nl,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door de netwerkuitbreiding met de websites van SMM vergroot Ilse media het online bereik onder de 'moeilijk te vangen' mannen tussen de 18 en 55 jaar. Ilse hoopt dat de SMM titels goed aansluiten bij NU.nl, dat sinds de oprichting in 1999 vooral onder hoogopgeleide jonge mannen één van de favoriete websites werd. De mannensites van Ilse media genereren gezamenlijk ca 160 miljoen pageviews per maand.

related partner content for mobile comes here

Auke Visser, Directeur SMM: ‘Strategisch gezien wordt internet steeds belangrijker voor Sanoma Men's Magazines. Al onze tijdschriften zijn actief op het net met als absolute topper , waar we maandelijks meer dan 30 miljoen pageviews genereren. De verkoop van buttons en banners brengen we met veel vertrouwen onder bij Sanoma Uitgevers dochter Ilse media. Een bedrijf met veel kennis van dit zeer dynamische marktsegment.’

Ilse media - dochter van Sanoma Uitgevers - is actief sinds 1995 en is sindsdien uitgegroeid tot een van de grootste internetuitgevers van Nederland. Met een portfolio van websites, waaronder , , , , en zegt Ilse media meer dan 60 procent van de internetters in Nederland te bereiken. De jeugd- en jongerenwebsites en zijn onderdeel van Ilse media dochter newrulez. Samen genereren Ilse media en newrulez 500 miljoen pageviews per maand op het internet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in