Ilse media breidt portfolio uit met mannen- en entertainmenttitels


Door de netwerkuitbreiding met de websites van SMM vergroot Ilse media het online bereik onder de 'moeilijk te vangen' mannen tussen de 18 en 55 jaar. Ilse hoopt dat de SMM titels goed aansluiten bij NU.nl, dat sinds de oprichting in 1999 vooral onder hoogopgeleide jonge mannen één van de favoriete websites werd. De mannensites van Ilse media genereren gezamenlijk ca 160 miljoen pageviews per maand.
Auke Visser, Directeur SMM: ‘Strategisch gezien wordt internet steeds belangrijker voor Sanoma Men's Magazines. Al onze tijdschriften zijn actief op het net met als absolute topper www.autoweek.nl, waar we maandelijks meer dan 30 miljoen pageviews genereren. De verkoop van buttons en banners brengen we met veel vertrouwen onder bij Sanoma Uitgevers dochter Ilse media. Een bedrijf met veel kennis van dit zeer dynamische marktsegment.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIlse media - dochter van Sanoma Uitgevers - is actief sinds 1995 en is sindsdien uitgegroeid tot een van de grootste internetuitgevers van Nederland. Met een portfolio van websites, waaronder www.ilse.nl, www.startpagina.nl, www.nu.nl, www.overzicht.nl, www.web-log.nl en www.download.nl zegt Ilse media meer dan 60 procent van de internetters in Nederland te bereiken. De jeugd- en jongerenwebsites www.kaboem.nl en www.cu2.nl zijn onderdeel van Ilse media dochter newrulez. Samen genereren Ilse media en newrulez 500 miljoen pageviews per maand op het internet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid